Udstilling med Svend Kragh

Horsens Kunstforening inviterer til fernisering fredag d. 30. september 2016:

Svend Kragh er 68 år gammel, og bosiddende i Vestbirk.
Omkring 1970 begyndte han at fotografere, fremkalde film og lave billeder i mit eget mørkekammer.
Han startede med at male i 1996, og har udstillet i virksomheder, kunstforeninger og censurerede udstillinger.

Han arbejder med acryl farver på lærred, masonit og papir, laver fotocollager samt installationer af kasserede ting og sager.
Inspirationen kommer bl.a. ved at lytte til musik, det kan være klassisk, moderne jazz eller elektronisk musik.
En anden inspirationskilde er rejser til storbyer, hvor sanserne hele tiden bliver bombarderet med nye indtryk, hvor især meget graffiti inspirerer.
Svend Kragh har beskæftiget mig med at skabe billeder i ca. 20 år, og har haft stor glæde af sit arbejde!

Se mere på www.wernervonkragh.dk

Udstillingen kan ses indtil d. 3. november.

Alle er meget velkomne.

Horsens Kunstforening

Grønlandsvej 1, 8700 Horsens

Mandag – søndag kl. 9.00 – 18.0

Velkommen til Fernisering

fredag d. 30. september 2016

på udstillingen med Svend Krag. Se invitation og beskrivelse her: svend-kragh-sept-16-invitation

This entry was posted in Fernisering, Udstilling, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Der er lukket for kommentarer.