Udstilling med Kirsten Gissel fortsætter i 2021

Udstilling i Horsens Sundhedshus med Kirsten Gissel – desværre uden fernisering på grund af COVOD19 restriktioner. Udstillingsperiode forsætter i 2021 på grund af COVID19.

Tag en tur til Horsens Sundhedshus for at se en virkelig farverig, spændende, inspirerende og opmuntrende udstilling med malerier af Kirsten Gissel, samt se hendes nye smykkeudstilling i montren på 1.sal.

Kirsten Gissel er billedkunstner fra Århus, bosiddende i Horsens
I oktober 2018 udstillede hun på LOUVRE i Paris på en international udstilling, Modern Art Masters in Louvre. Kirsten Gissel har desuden udstillet i gallerier, kunstmesser og kunstforeninger i Danmark, New York, Milano, Paris, Berlin, samt flere Middelhavslande.

Hun er medlem af Salons Libres i Paris der arrangerer udstillinger i hele Europa. Hendes far har været hendes store inspirator og læremester. Har desuden modtaget undervisning af professor Marek Model, Academy of Art i Gdansk.

Inspirationen til billederne hentes på rejser i Middelhavslandene
Billederne er koloristiske og afspejler  lyset og stemningen hun oplever, når hun maler under åben himmel.

unika kæder af Kirsten Gissel

Det er også på disse rejser at Kirsten Gissel finder  smukke og specielle sten, som hun designer Unica kæder med.

Udstillingen

Ser mere på www.GISSEL-ART.dk

Horsens Kunstforening

This entry was posted in Nyheder, Udstilling. Bookmark the permalink.

Der er lukket for kommentarer.