Michael Kvium på Sct. Ibs Skole

Michael Kvium på Sct. Ibs Skole 8.2.2017 (udsolgt) og 22.2.2017

Horsens Kunstforening gentager arrangementet, da der stadig står medlemmer på venteliste til dette spændende besøg!

michael-kvium

Onsdag d. 8. februar (udsolgt) eller d. 22. februar 2017 kl.19.00-ca.21.00 giver Horsens Kunstforening medlemmerne af foreningen og gæster en mulighed for at se Michael Kvium-værker, som det ikke har været ret mange beskåret at se indtil nu!

Man vil forbløffes over, hvad skolen har af værker af dens nok mest berømte elev til dato! Bente Hammershøy viser rundt, og aftenen slutter hun af med et lille billedforedrag, der sætter værkerne i relief.

Kaffe og kage kan også nydes her til slut og indgår i prisen, der for medlemmer er 75 kr. og for gæster 100 kr, – gerne aftalte penge ved indgangen.

Tilmelding senest d. 4. februar til Jytte Helbo på mail: jyttehelbo@vip.cybercity.dk

This entry was posted in Foredrag. Bookmark the permalink.

Der er lukket for kommentarer.