Persondatapolitik

GDRP-lovgivning:

Sådan håndterer Horsens Kunstforening sine medlemsdata.

Vi registrer: Navn, adresse, e-mail samt telefonnummer.

Personoplysningerne bruges til den løbende administration af foreningen, og til kommunikation med medlemmerne om kommende arrangementer.

Registreringen foretages i et medlemsregister i form af et regneark. Arket opbevares på en pc hos en af bestyrelsen udpeget medlem. Opbevaring af persondata anses for sikker, da der kræves password for adgang til computeren. Bestyrelsesmedlemmer, der har Horsens Kunstforenings medlemsoplysninger, forpligter sig til at slette disse, når man træder ud af bestyrelsen.

Medlemmer står i registret så længe de er medlem. Udmeldte medlemmer og medlemmer, der ikke har betalt kontingent, slettes efter den årlige generalforsamling.

Det enkelte medlem kan få indsigt i de oplysninger der er registret om vedkommende, og kan få rettet urigtige oplysninger. Henvendelse herom rettes til Kunstforeningens formand.

Personoplysninger vidergives/sælges ikke til tredjepart.

Der er lukket for kommentarer.